972 13 60 57
Informació: 972 13 60 57
Reserves: 932 041 041

ca

Tens dubtes? 

Preguntes freqüents

Resolem els teus dubtes

Preguntes freqüents
Tria una categoria
  • Totes (22)
  • Activitats (6)
  • Serveis (17)
  • Estació (19)
  • Actualitat (1)
  • Reserves (7)
  • 1. Localització de l’estació i com arribar

    L'Estació de Vallter 2000 es troba a la comarca del Ripollès dins el municipi de Setcases. 

    Trobareu la informació concreta dels itineraris amb vehicle particular i transport públic, així com mapes de situació i més informació concreta a ubicació.

  • 2. Quins són els horaris de l’estació i de les oficines d’atenció al client?

    L'estació d'esquí de Vallter2000 obre els remuntadors al públic a les 09.00 h i tanca a les 16.45 h. Per a més informació, consulteu els horaris.

  • 3. Hi ha oficina d’objectes perduts?

    Per dipositar o sol·licitar els objectes perduts a l'estació de Vallter 2000 cal que us dirigiu a les Oficines Centrals de l'estació, a l'edifici a peu de pistes – cota 2000. Per a consultes, podeu trucar al telèfon d'atenció al client 972 13 60 57 o bé contactar per correu electrònic a info@vallter2000.com

  • 4. On es troben les oficines centrals?

    Les Oficines Centrals de Vallter 2000 es troben a l'edifici a peu de pistes, a la cota 2000 de l'estació.

  • 5. Es pot accedir a l’estació amb transport públic?

    A l'estació d'esquí de Vallter 2000 disposa de SKI BUS (autobús TEISA) els dissabtes i diumenges. Trobareu la informació completa a transport a pistes.

  • 6. On puc comprar el meu forfet de Vallter 2000?

    El forfet de Vallter 2000 es pot adquirir físicament a les taquilles de l'estació, situades a peu de pistes i a la botiga online, al web de Vallter2000 amb descomptes del 10%

  • 7. Existeix un forfet exclusiu per a debutants?

    No, al tractar-se d'una estació petita no existeix un forfet exclusiu per a debutants que doni accés a zones específiques per a la iniciació. Tot i això, el preu del forfet de dia és molt assequible: es pot esquiar per tota l'estació per només 25,00 €.

  • 8. Existeix un forfet específic per a les zones de freestyle?

    No existeix un forfet exclusiu que doni accés a les zones de freestyle. Amb el forfet diari es pot accedir a aquestes àrees i gaudir de la resta de l'estació. Recordeu que esquiar fora pista es total responsabilitat del esquiador.

  • 9. A partir de quina hora és vàlid el forfet de tarda?

    El forfet de tarda és vàlid a partir de les 13.00 h. Es pot adquirir a les taquilles de l'estació a partir de les 12.50 h 

  • 10. On puc comprar i recollir el forfet de temporada?

    Els forfets de temporada es poden comprar online a la web de Vallter o directement a oficines de l'estació. El forfet es recollira a les oficines de Vallter, a l’edifici situat a peu de pistes. Per més informació sobre el forfet de temporada contactar amb: gestio@vallter2000.cat

  • 11. El forfet de temporada em permet l’accés a les activitats d’estiu?

    Amb el forfet de temporada gaudirà de un 10% de descompte en el forfet del telecadira d'estiu.

  • 12. Què cal fer en cas d’accident a pistes?

    En cas d'accident es recomana senyalitzar el lloc on s’ha produït l'incident tot clavant els esquís a la neu en forma de creu. Tot seguit cal avisar al servei de pistes al remuntador més proper. En cas de ser un mateix l'accidentat és important protegir-se i abrigar-se. Per a més informació consulteu els consells de seguretat.

  • 13. Què cobreix l’assegurança d’accidents d’esquí?

    Podeu consultar totes les cobertures incloses en l'assegurança que es comercialitza a les taquilles de l'estació en l'enllaç següent: http://catneu.cat/wp/assegurances-racc/

  • 14. On es troben ubicades les zones per a debutants?

    Les zones per a debutants de Vallter 2000 es troben principalment ubicades a Pla Petit, Pla Gran i Morens. Podeu veure més informació en el mapa de pistes.

  • 15. Quina és la zona més recomanable per a l’esquí familiar?

    Vallter 2000 és una estació pensada per a tot tipus de públic, amb pistes de diferents nivells que s'adapten a les exigències de cada esquiador. A la zona d'oficines i serveis, on s'agafen els primers remuntadors, es troba el Parc Lúdic amb la pista de trineus, el tubbing i el Mini Club L'Esquirol per als més petits. Aquí també és on es troben les pistes verdes, perfectes per a l'esquí en família.

  • 16. És obligatori l’ús del casc a les pistes?

    L'ús del casc a les pistes no és obligatori, però sí molt recomanable per als adults i, sobretot, en el cas dels nens, ja que està provat que redueix de forma significativa la possibilitat de patir lesions greus al crani a causa d'un impacte o accident mentre es practiquen esports d'hivern.

  • 17. On es troba l’oficina d’informació de les activitats?

    Per a la contractació o informació de les activitats, l'oficina on heu d'adreçar-vos és la central, a l'edifici situat a peu de pistes. Les peticions també es poden fer a través dels telèfons o correus electrònics indicats al web, en cadascuna de les activitats.

  • 18. Quines activitats es poden fer en família amb nens petits?

    Les activitats idònies per a fer amb la familia o els nens petits són trineus i tubbys, ... Podreu consultar les més adients tot fent servir els filtres que figuren a la plana específica d’activitats del lloc web.

  • 19. El meu primer dia a Vallter 2000
    1. Arribar a Vallter
      L'Estació de Vallter 2000 es troba a la comarca del Ripollès dins el municipi de Setcases. Trobareu la informació concreta dels itineraris amb vehicle particular i transport públic, així com mapes de situació i més informació concreta ubicació.
    2. Comprar el forfet
      Podràs comprar el forfet de Vallter 2000 a les taquilles de l'edifici central de l’estació, situat a peu de pistes.
    3. Llogar el material
      A peu de pàrquing, situat a l'edifici central, trobaràs el centre de lloguer de material, on podreu llogar tot el que necessitis pel que fa a material dur (esquís o snowboard) i cascs.
    4. Contractació de classes d'esquí
      A Vallter 2000 actualment treballen 2 escoles d'esquí i snowboard. Trobareu més informació a serveis. També de guies de muntanya.
    5. A tenir en compte
      Us recomanem que tingueu en compte dur roba d'abric adaptada a les condicions meteorològiques (tot tenint en compte que a l'alta muntanya el temps és canviant), feu servir ulleres de sol i protectors solars per a la pell. Pel que fa referència a la conducció, cal que porteu cadenes o bé fundes per a les rodes del vehicle (si pot ser amb rodes de contacte) per minimitzar els riscos derivats de la conducció per carreteres de muntanya amb un potencial perill de trobar-hi gel.
  • 20. Puc aparcar la meva autocaravana a Vallter 2000?

    Sí, existeix una zona per a l'aparcament d'autocaravanes al primer pàrquing cota 1900 i 14 places al pàrquing de la zona número 4.

  • 21. Condicions generals aplicables a les reserves

    CONDICIONS APLICABLES A LES RESERVES I COMPRES VIA COMERÇ ELECTRÒNIC A LES BOTIGUES EN LÍNIA DE FGC


    Oficines de Central de Reserves grup FGC
    Pça de l’estació, s/n
    17534 Ribes de Freser
    Tf: 932 041 041
    Mail: reserves@turismefgc.cat

     

    Condicions generals de Reserva i d'Anul.lació
    El fet d'adquirir -o prendre-hi part- d’una reserva a través de les webs del grup FGC, implica l'acceptació expressa per part del consumidor de totes i cada una de les Condicions generals, les quals es consideren automàticament incorporades al contracte sense que sigui necessària la seva transcripció escrita individualitzada.

     

    1. Formalització de les reserves i/o peticions de pressupost:
    Les reserves i/o peticions de pressupost es poden fer a través de la web o per telèfon al 932 041 041 o per correu a reserves@turismefgc.cat.

     

    2. Forma de pagament:
    Cap reserva no es considera confirmada fins que no estigui pagada al 100% abans de l'entrada en allotjaments externs i el 40% a mode de bestreta en els allotjaments d’Hotel Port Ainé 2000, Alberg Les Estades i Hotel Vall de Núria. Es pot fer amb targeta de crèdit o transferència bancària al compte IBAN ES40 2100 5000 5002 0004 4647. La resta del pagament es durà a terme a la sortida.

     

    3. Lliurament de la documentació i Servei de Receptiu:
    La documentació que acredita la compra és el propi email de confirmació de compra i els bons, sempre que s'hagi efectuat prèviament el pagament del 100% de l'import total dels serveis reservats (40% en els allotjaments de l’Hotel Port Ainé 2000, Alberg Les Estades i Hotel Vall de Núria). En cas contrari, la reserva es considera anul•lada i s'hi aplicaran les condicions establertes a l'apartat referent a les anul•lacions.

    És obligatori entregar el email / bo de confirmació a l’arribada a l’allotjament o al primer servei que hagi contractat.

     

    4. Reemborsament:
    El client pot desistir dels serveis contractats amb dret a reemborsament dels pagaments efectuats tenint en compte les condicions establertes a l'apartat referent a les anul•lacions. No es farà cap devolució per serveis contractats que el client voluntàriament no hagi utilitzat.

     

    5. Prestacions incloses en els preus:
    Com a norma general, s'ha de seguir un criteri estricte de literalitat. Per tant, no s'inclourà tot allò que no estigui específicament detallat com a inclòs en el email de confirmació - bo de reserva enviat al client. Els preus de les webs del grup FGC inclouen l’IVA. No inclou cap tipus d'assegurança, ni les begudes en cap tipus de règim inclòs en el preu, ni la Taxa Turística Catalana dels allotjaments, que es liquiden en el check in de qualsevol establiment d’allotjament.

     

    6. Anul•lacions:
    6.1. En tot moment, el client pot desistir dels serveis sol•licitats o contractats amb dret a la devolució de les quantitats que hagi abonat, tant si es tracta del preu total com del dipòsit previst anteriorment.
    Si el client cancel.la la reserva d’allotjament, haurà d'abonar en concepte de penalització el percentatge sobre el preu total que tot seguit es detalla:

    - Entre 15 i 10 dies el 5 %
    - Entre 10 i 3 dies el 15 %
    - Dintre de les 48 h abans el 25% La no presentació, sense haver comunicat l’anul·lació suposarà la pèrdua total de l'import de la bestreta.

    Si el client cancel.la la reserva de serveis o activitats de dia, haurà d'abonar en concepte de penalització el percentatge sobre el preu total que tot seguit es detalla:

    - La cancel·lació dintre de les 48 hores anteriors o a la no presentació sense haver comunicat l'anul·lació, és del 100% de la reserva

     

    7. Responsabilitats:
    FGC ha de respondre davant del consumidor per les obligacions que li corresponen pel compliment dels diferents serveis dels programes contractats a través de la nostra web. Quan els defectes siguin imputables al consumidor, a l'agència venedora o a l'establiment, la responsabilitat descrita en el paràgraf anterior no és procedent. FGC es reserva el dret de modificar o suspendre les activitats programades si per raons de seguretat, segons el criteri d’FGC, és necessari o si per qualsevol altra causa no fos possible la realització. En cas que el consumidor apreciï in situ la no-execució o la mala execució de serveis contractats integrats de l’estada, ha de notificar-ho immediatament al prestador dels esmentats serveis i, en un termini de 48 hores hàbils, a FGC, per tal que es prenguin les mesures pertinents. La no-comunicació a FGC implica que és el consumidor qui ha de provar l'incompliment de l'execució del contracte davant de l'Organització o la Direcció General de Turisme i/o tribunal pertinent, ja que transcorregut aquest termini a FGC li seria impossible comprovar la veracitat de l'al•legació, així com la consecució d'una solució satisfactòria per a totes les parts implicades.

     

    8. Condicions especials per a nens:
    A causa de la diversitat del tractament aplicable als nens, segons l'edat, el tipus d'establiment, tipus de servei, les dates de l’estada, es recomana consultar les condicions de cada establiment i servei.

     

    10. Acceptació de les condicions:
    El fet d'adquirir un dels nostres programes implica l'acceptació per part del consumidor d'aquestes Condicions generals.

     

    11. Empresa

    L'empresa organitzadora i comercialitzadora dels viatges i paquets turístics és FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, amb NIF Q0801576J i amb domicili fiscal a Cardenal Sentmenat 4, 08017 Barcelona actuant com a Agència Majorista de Viatges GCMD - 0000288

     

    12. Protecció de Dades personals

    De conformitat amb el disposat a la "Llei orgànica 15/1999 de protecció de dades de caràcter personal", el client/titular queda informat i autoritza el "registre i tractament de les seves dades personals" en fitxers automatizats que són responsabilitat d'FGC.

    El titular podrà exercir gratuïtament els drets d'oposició, accés, rectificació i cancel·lació de les seves dades i revocació de la seva autorització d'acord amb el procediment legalment establert. Aquests drets podran ser exercitats dirigint-se per escrit al departament responsable del fitxer automatitzat: FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA, ref. LOPD c/ Cardenal Sentmenat 4, 08017 - Barcelona o en el número de telèfon: 973 62 76 07 indicant "Atenció de Dades Personals"

  • 22. Informació d’ús pràctic per al client en el moment de fer una reserva

    Consultar Central de Reserves del web .

Altres webs de FGC
© Vallter 2000 2015 / Atenció al client: 972 13 60 57
Reservar a Vallter 2000
Top

INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE COOKIES. Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Si continua navegant, considerem que accepta la seva instal·lació i ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí.

Més informació
x
Les meves reserves
Introdueixi el número de localitzador i el correu electrònic per consultar la seva reserva i poder cancel·lar-la o modificar-la.